BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 24 January 2012

baby .

(Ohh wooaahhh) x3
Anda tahu anda love meSaya tahu anda mengambil beratHanya menjerit bila-bila masa,Dan saya akan berada di sanaAnda mahu cinta sayaAnda mahu hati sayaDan kita tidak akan, pernah, pernah menjadi selain
Adakah kita item?Girl berhenti playin 'Kami hanya kawan-kawan,Apa yang anda sayin '?Berkata terdapat satu lagi seperti yang anda lihat betul-betul di mata sayaCinta pertama saya, pecah hati saya untuk kali pertama
Dan saya adalah sepertiBayi, bayi, bayi aduhSepertiBayi, bayi, bayi NooSepertiBayi, bayi, bayi ohhSaya fikir anda sentiasa mau menjadi saya (saya)Bayi, bayi, bayi ohhSepertiBayi, bayi, bayi NooSepertiBayi, bayi, bayi ohhSaya fikir anda sentiasa mau menjadi saya (saya)
Oh oh Bagi anda, saya telah melakukan apa-apaDan saya tidak boleh percaya bahawa kami tidak bersama-samaDan saya mahu bermain ia sejukTetapi saya losin 'anda, Saya akan membelinya anda apa-apaSaya akan membeli cincin apa-apaMenyebabkan saya sedang berkeping-kepingBayi menetapkan sayaDan hanya berjabat saya sehingga kamu bangun dari mimpi buruk iniSaya goin down, down, down, downDan saya tidak boleh percaya cinta pertama saya tidak akan sekitar
Dan saya sepertiBayi, bayi, bayi ohhSepertiBayi, bayi, bayi NooSepertiBayi, bayi, bayi ohhSaya fikir anda sentiasa mau menjadi saya (saya)Bayi, bayi, bayi ohhSepertiBayi, bayi, bayi NooSepertiBayi, bayi, bayi ohhSaya fikir anda sentiasa mau menjadi saya (saya)
(Luda)Apabila saya adalah 13 tahun, saya telah cinta pertama sayaTerdapat tiada siapa yang berbanding bayi sayaDan tiada siapa yang datang antara kita, tiada siapa yang dapat datang atasBeliau telah saya akan gila, oh saya adalah bintang-dipotong,Dia bangun saya setiap hari, tidak perlu tidak Starbucks (Woo!)Dia membuat pound hati saya, saya skip menewaskan apabila saya melihat dia di jalanDan di sekolah di taman permainan, tetapi saya benar-benar mahu melihat pada hujung mingguDia tahu dia mendapat saya dazing Cuz dia begitu menakjubkanDan sekarang hati saya pecah tetapi saya hanya menyimpan pada berkata ...
Bayi, bayi, bayi ohhSepertiBayi, bayi, bayi NooSepertiBayi, bayi, bayi ohhSaya fikir anda sentiasa mau menjadi saya (saya)
Bayi, bayi, bayi ohhhSepertiBayi, bayi, bayi, NooSepertiBayi, bayi, bayi ohhSaya walaupun anda sentiasa mau menjadi saya (saya)
Nak pergiYeahh, yeah, yeahYeahh, yeahhhSekarang saya semua pergiYeahh, yeah, yeahYeahh, yeahhhSekarang saya semua pergiYeahh, yeah, yeahYeahh, yeahhhSekarang saya semua pergi, pergi, pergi, pergiNak pergi

0 comments: