BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 24 January 2012

i love you seperti lagu cinta .

ayat 1
Ia dijadikan berkata dan dilakukan
Setiap pemikiran yang indah telah dinyanyikan
Dan saya rasa sekarang ini satu lagi
Jadi melodi anda akan bermain dan, dengan terbaik yang kita sendiri
Anda cantik, seperti impian menjadi hidup, yang luar biasa
Sebuah pusat yang penuh keajaiban, lirik
Anda telah menyelamatkan hidup saya sekali lagi
Dan saya mahu anda tahu bayi

Chorus
I, I love you seperti lagu cinta, bayi
I, I love you seperti lagu cinta, bayi
I, I love you seperti lagu cinta, bayi

Dan saya menyimpan semula pe-pe-gambut

I, I love you seperti lagu cinta, bayi
I, I love you seperti lagu cinta, bayi
I, I love you seperti lagu cinta, bayi

Dan saya menyimpan semula pe-pe-gambut

ayat 2
Mengutuk saya, kanak-kanak anda dimainkan melalui fikiran saya seperti satu simfoni
Tiada cara untuk menggambarkan apa yang anda lakukan untuk saya
Anda hanya lakukan untuk saya, apa yang kamu lakukan
Dan ia berasa seperti yang saya telah diselamatkan
Saya telah dibebaskan
Saya hyptonized oleh takdir anda
Anda ajaib, lirik, indah
Anda ... saya mahu anda tahu bayi



Chorus
I, I love you seperti lagu cinta, bayi
I, I love you seperti lagu cinta, bayi
I, I love you seperti lagu cinta, bayi

Dan saya menyimpan semula pe-pe-gambut

I, I love you seperti lagu cinta, bayi
I, I love you seperti lagu cinta, bayi
I, I love you seperti lagu cinta, bayi

Dan saya menyimpan semula pe-pe-gambut

Bridge
Tiada siapa yang boleh menjedakan
Anda berdiri sendiri, setiap rekod yang saya sendiri
Muzik untuk mendengar saya bahawa apa yang anda
Sebuah lagu yang berterusan dan

Chorus
I, I love you seperti lagu cinta, bayi
I, I love you seperti lagu cinta, bayi
I, I love you seperti lagu cinta, bayi

Dan saya menyimpan semula pe-pe-gambut

I, I love you seperti lagu cinta, bayi
I, I love you seperti lagu cinta, bayi
I, I love you seperti lagu cinta, bayi

I love you ... seperti lagu cinta ...

0 comments: