BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 24 January 2012

set a fire

Saya biarkan ia jatuh, hati saya,
Dan kerana ia jatuh anda juga mendakwa ia.
Ia gelap dan saya adalah hak semua,
Sehingga anda mencium bibir saya dan anda menyelamatkan saya.
Tangan saya, mereka yang kuat, tetapi lutut saya telah terlalu lemah,
Berdiri di tangan anda tanpa jatuh ke kaki anda,
Tetapi ada sampingan kepada anda yang saya tidak tahu, saya tidak tahu.
Semua perkara-perkara yang kamu katakan bahawa jika tidak, di mana tidak pernah benar,
Dan permainan anda bermain, anda sentiasa, sentiasa menang.

Chorus:
Tetapi saya membakar hujan,
Watch ia mencurahkan kerana saya menyentuh muka anda,
Biarkan ia membakar semasa saya menangis,
Menyebabkan saya mendengar menjerit-jerit nama anda, nama anda!

Apabila saya dengan anda, saya boleh tinggal di sana,
Menutup mata saya, merasakan anda di sini selama-lamanya,
Anda dan saya bersama-sama, tidak ada yang lebih baik!
Menyebabkan ada sampingan kepada anda bahawa saya tidak pernah, tidak pernah tahu,
Semua perkara-perkara yang kamu katakan bahawa jika tidak benar, tidak benar,
Dan permainan anda bermain, anda akan sentiasa, sentiasa menang.

Chorus:
Tetapi saya membakar hujan,

Watch ia mencurahkan kerana saya menyentuh muka anda,
Biarkan ia membakar semasa saya menangis,
Menyebabkan saya mendengar menjerit-jerit nama anda, nama anda!
Aku membakar hujan
Dan saya rasa hilang ke ...
Dan ia merasakan sesuatu yang baik,
Menyebabkan saya tahu bahawa itu merupakan kali terakhir, kali terakhir!

Kadang-kadang saya bangun oleh pintu,
... pergi ... menunggu lagi.
Malah bahawa ...
Saya tidak boleh membantu diri saya dari melihat selanjutnya.
Chorus:
Aku membakar hujan,
Watch ia mencurahkan seperti yang saya sentuh muka anda,
Biarkan ia membakar apabila saya menangis,
Menyebabkan saya mendengar ia menjerit nama anda, nama anda
Aku membakar hujan,
Dan saya rasa hilang ke ...
Menyebabkan saya tahu yang kali terakhir
Kali terakhir, oh, oh!

0 comments: